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Results from RepTrakTM 2007

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New publications

  • Wiedmann, K.-P. (2007): Zentrale Ergebnisse der Studie Global RepTrak 2007
  • Wiedmann, K.-P. (2007): Corporate Branding in the Energy Sector, Paper presented at the 6th International Congress on Marketing Trends,  Università Ca’ Foscari, Venezia, & ESCP-EAP - European School of Management, Paris et al., ESCP Paris, January, 26-27, 2007
  • Wiedmann, K.-P. (2007): Corporate Identity, in: Köhler, R.; Küpper, H.-U.; Pfingsten, A. (Hrsg.): Handwörterbuch der Betriebswirtschaft (HWB) Reihe: Enzyklopädie der Betriebswirtschaftslehre (EdBWL), Band 1, 6., vollständig neu gestaltete Auflage, (Schaeffer-Poeschel) Stuttgart 2007; Sp. 229 – 240.
  • Wiedmann, K.-P.; Fombrun, Ch.; van Riel, C.B.M. (2007): Reputationsanalyse mit dem Reputation Quotient, in: Piwinger, M.; Zerfass, A. (Hrsg.): Handbuch Unternehmenskommunikation, S. 321 – 337
  • Wiedmann, K.-P.; Hennigs, N.; Gassmann, B. (2007): The Importance of Corporate Social Capital for an Integrated Reputational Management, in: Khilji, Sh.E.; Teagarden, M.B.; Ibrahim, D.N.; Meng, T.T.; Ahmend, Z.U. (Ed.): Advances in Global Business Research, Vol. 4, No.1, ISSN 1549-9332, Part 2, Commerce, Texas, 2007, pp. 533-539.
  • Wiedmann, K.-P.; Hennigs, N.; Siebels, A (2007): Consumers’ Luxury Perception: An Integrated Conceptual Framework, in: Khilji, Sh.E.; Teagarden, M.B.; Ibrahim, D.N.; Meng, T.T.; Ahmend, Z.U. (Ed.): Advances in Global Business Research, Vol. 4, No.1, ISSN 1549-9332, Part 1, Commerce, Texas, 2007, pp. 43-50.
  • Wiedmann, K.-P.; Hennigs, N.; Langner, S. (2007): Categorizing the Potential and Value of WOM-Referrals. Towards a Comprehensive Typology of Social Influence, in: Dixon, A.L.; Machleit, K.A. (Ed.): Marketing Theory and Applications, AMA Winter Educators´Conference Proceedings, Vol. 18, pp. 22 ff.
  • Wiedmann, K.-P./Hennigs, N. (2007): Individuelles und soziales Kapital als Stellschrauben des kundenseitigen Weiterempfehlungsverhaltens, Hannover 2007
  • Wiedmann, K.-P./Hennigs, N./Siebels, A./Rieger, D. (2007): Der Einfluss von Peer-Groups und Sozialen Netzwerken auf den Konsum von Luxusgütern, Hannover 2007
  • Wiedmann, K.-P.; Langner, S. (2007): Web 2.0 and Reputation Management, paper presented at the 11th Reputation Institute Conference on Corporate Reputation, Brand Identity & Competitiveness, Oslo, Norway, 2007